14 maja 2016, godz 18.30 –  19.30, Plac Wolności

Wykład pt. „Wizualne strony marki a jej promocja, rozwój i sprzedaż w Polsce i rynkach zagranicznych” platformy DaWanda będzie kolejną odsłoną naszej trzyletniej współpracy. Podczas tegorocznej edycji festiwalu przedstawicielki DaWanda – Magdalena Kobza, Magdalena Chmielewska (PR), Monika Lach (Kids & Interior Design Category Manager) będą kontynuowały wątek podjęty przez nas w ramach Poznań Design Talks, którego tegoroczna edycja odnosi się do budowania marki.

Tematy prezentacji:

  • wizerunek marki a jej wizualna strona / Magda Kobza
  • wizualne „warunki” zaistnienia i funkcjonowania marki/produktu w mediach / Magdalena Chmielewska
  • success stories wraz z komentarzem (dzieci, wnętrza, moda) / Monika Lach + Magda Kobza

 


mkobza

Magdalena Kobza

Artystka z zamiłowania i po części z wykształcenia. Mimo trzyletniego stażu jeszcze świeża w PR, od dwóch lat dba o wizerunek platformy DaWanda.pl. Ukończyła komunikację medialno-kulturową na uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a podczas studiów prowadziła swoją własną markę. Studia w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru pozwoliły jej rozwinąć talenty artystyczne i manualne w zakresie projektowania i sztuki.

mchmielewska

Magdalena Chmielewska

Oddana i kreatywna specialistka PR i social media z kilkuletnim stażem i szerokim wachlarzem doświadczeń. Obecnie pracuję jako starszy Specialista PR i dba o wizerunek platformy oraz strategię wizerunkową. Wcześniej, jako Specjalista od PR i mediów społecznościowych prowadziła takich klientów jak Hortex. Dlaczego właściwie DaWanda? Pasją Magdy jest renowacja mebli i DIY, więc łączy tu pracę z hobby.

mlach

Monika Lach

Specialistka od kategorii Dzieci i Dom z pokaźnym doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami i markami w sieci. Monika ukończyła kierunki Public Relation oraz Marketing Mediów na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie pracuje w DaWanda.pl, gdzie zarządza portfolio projektantów, analizuje konwersje i sprzedaż produktów a także dba o ich promocję w Polsce i rynkach zagranicznych. O rodzimych projektantach, szczególnie ze „swoich kategorii”, może mówić godzinami!

 

20151106_9999_23


Wykłady

14 maja 18.30 - 19.30

Wizualne strony marki a jej promocja, rozwój i sprzedaż w Polsce i rynkach zagranicznych